24. syyskuuta 2013

Kuukausi rouvana

 


Tienpäältä pikapäivitys:
Takana ois kuukausi eloa rouvana. Hui, niin se vaan aika rientää nopeasti. 
Sen kunniaksi meidän häävalssi:  


Tää oli ihan selkeä valinta meille. Olin puhunut joonakselle jo yli vuoden, että sitten joskus kun minä menen naimisiin haluan tanssia ensimmäisen tanssin tämän tahtiin. Minusta näihin sanoihin kiteytyy se mitä rakkaus ja avioliitto on. <3

"juhlat loppuu, tupa hiljenee
on lapset menneet
sä näytät kauniilta
harmaissa hiuksissas
sinä oot se syy
että vielä saan olla kodissamme
mä en kestäisi päivää varmaan toisten armoilla
nyt tanssitaan
eihän jäädä sitä laskemaan
mitä jäljellä on
ei vähällä vaivalla
vaan suurella tahdolla
nää tarinat syntyy
ääneen luet kirjaa vuoteessamme
pienillä liikkeillä saat mut lankeamaan
yhä uudestaan
vie, vie mua vie
näytä ne askeleet, jotka jalatkin irti maasta saa
nyt vie, vie mua vie
en hetkeäkään enää tahdo menettää
kokematta jättää sinun vierelläs
tää tanssi jää muistoihin, tiedäthän sen
ne muistot on menneisyys
eikä kuolemakaan niitä vie
sä oot kirjeitä laatikoissa
sä oot suudelmat kaulalla
lapsemme maailmalla
sä oot vielä mun"
-stella

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti